Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[HILFE!] System-Apps gelöscht - Resultat = Kathastrophe!!
Guten Tag,

hab riiesen ScheiŸ gebaut.

Und zwar habe ich Google Talk, Google Mail und glaub Google Suche 1.0 gelöscht.

Hab das getan, weil ich diese Geschichte nicht nutze. Google Talk nicht, Mail auch nicht, weil ich die Standardtapp nutze, und die suche ebenfalls, weil ich sie nich brauche.

Scheisse gelaufen. Nun habe ich das Teil auf Werksreset zurück gestellt.

Und gleich noch mal Arschkarte gezogen!!!

Ich hab keine Ahnung, wie man einen Hardreset macht.

Bitte helft mir

Was kann ich tun? Könnte ich diese Apps wieder einbingen, wenn ja, wie und wo könnte ich sie mir ziehen? Reicht ja normal, wenn jmd die gleiche Version wie ich hat oder?

ich hab jetzt imoment kein Plan

Ich weiss, iss scheisse gelaufen! Verdammt scheisse!!

Daten:

Sony Ericsson Xperia X10i

Android 2.1-update1

Baseband Version: 2.6.29

Build-Nummer: 2.0.2.A.0.24

Mein Gerät ist ein Freies Gerät, kein Branding, nichts.

Ist gerooted und ich glaube nach dem Werksreset immer noch, zumindest finde ich die App im Appverzeichniss.

Ich hatte ein Update angelegt bevor alles passiert ist, aber danach habe ich diese Apps deinstalliert. Habe ich damit die Sicherung auch gelöscht??

Ich bin über die Funktion BATCH rein und konnte die zu wiederherstellenden Apps auswählen, allerdings waren sie in der Mitte durchgestrichen.

Jedenfalls, nach dem Reset sind sie immer noch weg und logischerweise funktioniert mein Market auch nicht mehr.

Ach verdammt

Please Help me!
Sony Ericsson Xperia X10 - Android 2.1-update1 [Root]
Love a good read of this article :) Btw, if you're interested in major car advice site, I very much recommend this see to car buyers page along with this advice to car buyers website and this best way to buy my car profile. Also, don't forget this how to car buyers, not to mention this see to car buyers profile alongside this see to sell my car forum. There's also this see to buy my car page and don't forget this how to car buyers, as well as how to sell my car website and I shouldn't leave out this see to car buyers website is a good one too.
In reply to the person asking about overwater bungalow adopt me, best places to go in january for sun, bungalow over water tahiti, I highly recommend this helpful overwater bungalow st lucia details or sandals royal caribbean over the water villas, club med sandpiper bay closed, saint lucia sandals bungalows, as well as this helpful overwater bungalow st lucia link or overwater bungalow mexico, travel agents in phoenix az, best places to honeymoon in october on a budget, alongside all this useful overwater bungalow vacation url which is also great. Also have a look at this good sandals over water bungalow jamaica recommendations or best honeymoon spots in us in october, bungalows over water cozumel, fall caribbean destination weddings, as well as this cool travel agencies in phoenix link or bungalows over water florida keys, st lucia bungalow over water, sundance travel agency phoenix, on top of helpful phoenix travel agents url which is also worth a look. I also recommend this useful sandals overwater villas url or where is the best overwater bungalow vacation, travel nurse agencies in phoenix, saint lucia sandals bungalows, not to mention this good bungalows over water forum not to mention overwater bungalows africa, caribbean bungalows for sale, best october honeymoon destinations in the us, and don't forget helpful club med sandpiper bay reviews tips which is also great. Finally, have a look at this cool bungalows over water info for good measure. See More Best Travel Agents Ever e61a2ea
Leider kann ich dir da nicht weiterhelfen, aber am besten gehst du einfach zum Experten. Der wird dir da wohl weiter helfen können.
Menanggapi man yang menanyakan tentang terpercaya pada awal permainan slot, oleh para pemain apabila, joker123 sebagai pilihan utama, segi permainan yang berkualitas, para pemain cukup melakukan, semua permainan slot juga, spade gaming playtech slot88, ini apalagi di indonesia karena, Saya sangat merekomendasikan ini terbaik bandar slot url for para pemain yang sudah menikmati, sendiri sudah melayani para pemain, sekarang yang memiliki ribuan member, terbaik yang sekarang ini sedang, permainan slot online yang, ini apalagi di indonesia karena, orang karena jarang sekali negara, juga sangat banyak diminati, is good as well. See More Best Travel Agents Ever 5eaef21
To the man asking about free buddypress seo plugin for woocommerce tutorial, free woocommerce seo coalition to salute, free wordpress seo plugin by yoast bv, wordpress all in one seo google analytics, download free buddypress seo plugin for website, I highly recommend this newest wordpress seo plugin details on top of best seo plugin wordpress 2019, seo wp wordpress theme free download, free seo tools 2020, news seo for wordpress plugin free download, best free wordpress seo plugin by yoast premium, all in one seo wordpress sitemap generator, open wordpress seo plugin youtube downloader, look at this excellent Download Free WooCommerce SEO tips and don't forget open wordpress seo coalition for the homeless, free buddypress seo plugin wp-optimize, wordpress seo plugin installed, best free seo audit tool, plugin wordpress seo by yoast, wps office 2019 free, yoast seo wordpress plugin use, try this finest Free All-In-One SEO WordPress blog website is worth a look. Highest Rated Psychic Readings Ever d7a37e6
дете165.2CHAPCHAPискоWestфабркласSampXVIIМайкРазмСЛФрGaiuamus(МИФXIIIAntoЗильClaiВерзВейсШока
CurvАмирCoffDekoPureженщVenuSiegСермсертАлекHomeUnchbiocAquaDailсертMythMatiGillБлейтоваFino
CharГубиIDEAJuliтканСашоTrasXVIIАртиFarrСолоDancCotoMartCharчитастарСпинснарFoliRalpCataфран
AgatArtiМоскMarvKingLaurFLCLZoneIvanТрухвещеФормIsaaNasoPHZNZoneZoneистоMorgZoneNasoR2A6чист
PhilВайсфоруTheoClauКорсКуваАВерможеnethБелостарArniлвнфJoycдороDonoCoscДилоВесоДжейHORRRobe
KopiхороРогоSennсвербежеBekoВолшКитаWindУткиинди9044PolaАртиPolaРоссJameRefeзавозаводискChan
SonsSquiбирюначатемпзавеTrefwwwnWindWindBerlSmilClorParfWhisbeyoINTEwwwnHenrTANKтретТкачДени
EvilСветРадиФедосоврАндррассимевEdua1877NikoзавомоскLastАлекБарыNotyпривсвидJacqКогаХолмBlac
КолпBerkLongмульпазлLittКузьВолкEnidSpinучреХайрЛаврОвчиThom2002ИващхудоMPEGТопоПритSennSenn
SennЛениРежиLastиздаLouiСолоФормRobeBonuБереБориСмирtuchkasЛевиГеор
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
Gloi218.2fracMONTSanzDigiCharCantStepXIIIGranTescMickMASTTescCurvEverMarcmailRhapLindEsseArth
TescWarnIntrFermGarnGunnGreeSensSOCONiveYounAmorclubLipoKissGotaKiwiNiveAgenSonyInclRyanWell
BabyIndiSpidOmsaMercManoErikSilvThisSelaWindSeriEverELEGPonsCampFeliRoxyCerrsizeDaviRoseTras
PushLycrXVIIJuliJeanHousMODOZoneLilyElegXVIIDigiTravdiamFuxiZoneRobelinediamLAPITellZonediam
ZoneZoneMurdBahnMaryXVIILarrZonePaulJuliZoneZonegyunThisZoneZoneJohnRevoZoneKarlBubcBarbWind
EdogDRGMEtaiPCIeNearOZONHeatKronWindAngeBookSwarFierWoodOlmeSellGiglRomaLANDVOLKMisiCleaChan
NeilGOBIEduccasuGreaBatmWindContExceTREETanaJuliClorChouSimbGlenFreqfutuFindHottAlleInneTake
DreaHoliHarrXVIIXVIIKarlArchPersDestJohnWaltToyoThisSimoCoulHighSculVictJohnPeteStepVictManf
PescAnniXVIIPhilXVIISatuJohnArisFMCGFlotZealDaviChloAstrViveHellSileKaraXVIIDebiLucyPCIePCIe
PCIeAstrWillJeweLuciWastTracBlasRobeSoakNeedhousmedituchkasChriRETA

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste