Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LG-P710 Wie Google Account löschen?
Question 
Ein freundliches Hallo an alle hier,

ich habe ein LG-P710 geschenkt bekommen  Big Grin  und wollte das jetzt etwas nutzen, wie es alle machen. ABER Sad : die vorherige Besitzerin hat jede Menge unnütze Software auf dem Handy, die ich nicht gelöscht bekomme Huh . Dadurch ist der Speicher ständig voll Angry . Und WhatsApp z.B. kann ich nicht installieren, weil meine Anmeldung mit meinem Google Account immer wieder nicht erkannt wird, sondern nur die alte Weihnachtswoman. Sie aber kennt ihre eigenen Passworte nicht mehr (oder willl sie nicht nennen?).

Frage: Wie kann ich die unerwünschten Daten und Einstellungen löschen? Wie kann man hier Admins von StandardUsern unterscheiden?

Für sachdienliche Hinweise wäre ich sehr dankbar.

Vielen lieben Dank für die Hilfe.

Gruß Aussi-Dingo
love checking this forum :). If anyone is curious about passwords and recovery software, I suggest looking at this here- great password software tips website, or this great windows product key finder advice website and great wireless password info forum. There's also this useful find expired ssl certificate information forum together with top forgot facebook password information forum. Another site to check out includes this great forgot website password tips site and this important forgot email password advice profile and even great how to block facebook tips profile together with useful mac address lookup info page and why not check out this good fb password advice website too! Also check out this good block facebook info forum and memory foam mail password information site or even good chrome password location info for good measure.
On a different note, check out this best babyandyou information page together with a best bathroom mats info forum and good floor mats for the kitchen info forum, it's excellent! You can always find top backlinking info forum as well as this good contextual link tips profile and finally that top backlinking SEO info forum like that.

Gehe zu:

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste